10 клас



Виконайте тест, зробіть скріншот відповідей, та вишліть на email karantyndenysenko@gmail.com

А тепер завдання з підручника.
Впр.1, с.146 : спишіть речення, вставляючи слова cause / reason.
Впр.2 ,с.147 : спишіть слова в три колонки : земні, водні та погодні катастрофи.
Спишіть текст 3 ,с.147, вставляючи та підкреслюючи слова, потім усно перекладіть.
На с.148 з'єднайте вирази, та утворіть речення  за зразком,ставлячи їх в 2ndConditional.
На с.157 впр.3  підберіть до природних катаклізмів їхні назви ( в ключах).
Впр.4,с.158: прочитайте газетну інформацію про природні катастрофи, та доберіть до них заголовки.
Виконайте граматичну впр 1(на Сonditionals) p.162
Та спишіть текст 2 на С.162 вставляючи та підкреслюючи вставлені слова.
Це завдання на перший тиждень карантину.
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com



Доброго дня всім!


Ось завдання не цей тиждень (30.03-05.04)


Ми починаємо вивчення нового юніту 'The World of Painting`і будемо в ньому говорити про мистецтво взагалі( художнє, музичне, театральне, кіно).

Спершу поговоримо про художнє мистецтво.

1.На сс.166-167 читаємо текст про художні традиції України, виписуючи слова та вирази чорним шрифтом в словник. В частині b) доберіть питання до абзаців тексту. У впр.5 с.169  до поданих визначень доберіть слова з тексту( ті що чорним шрифтом).

2.У впр.6 на с.169 читаємо текст , вставляємо в нього слова з верхньої рамки.  Виписуємо речення з вставленими словами ( вставлене підкреслюємо). 

3.І щє дві вправи   на розширення словникового запасу і перевірку знань про митців( в разі необхідності звертайтесь до Вікіпедії). Впр.1 с.171 : утворіть і запишіть якомога більше речень. Впр.2 с.171 доберіть і запишіть визначення до поданих слів. 

 Це все на цей тиждень.

Не забувайте надсилати виконані завдання на мій email: karantyndenysenko@gmail.com

Успіхів вам!



Доброго дня всім!


Ось завдання не цей тиждень (06.04-10.04)На цьому тижні акцентуємо нашу увагу на граматиці, а саме: вивчаємо The Past Perfect Simple та його різновид The Past Perfect Continuous Tense.Обидва часи вживаються щоб показати ,що одна дія завершилася раніше іншої дії в минулому.Как образовывается  Past Perfect

The Past Perfect утворюється  за допомогою допоміжного дієслова HAD ( з усіма особами та числами), та третьої форми дієслова V3.
А тепер його варіація  The Past Perfect Continuous Tense.Цей час означає що певна дія тривала якийсь час до іншої дії в минулому. 


Утворюється цей час за допомогою допоміжних дієслів Had been , та дієслова в 4й формі(Ving)Обидва часи вживаються з такими маркерами : when, before, after, by.Є невеличкий секрет :  Past Perfect вставляємо в речення там, де в українському речені можна поставити слово 'вже'.

Тепер коли ви  це все пропрацювали , і щось залишилось не зрозумілим, можете поглянути на граматичні пояснення в підручнику на с.173 і 174.
Ну і настав час закріпити і натренувати вживання двох часів вправами:с.173-175 впр.1,2,3,4,5 та 6.
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com

Доброго всім дня! Ось завдання та цей карантинний тиждень (13.04-17.04)Ми продовжуємо вивчати роль мистецтва в нашому житті. На цьому тижні ми зробимо віртуальну подорож до найзнаменитішого лондонського музею та до декількох київських музеїв. 

1. А спершу відповімо на запитання шодо музеїв та їх ролі в культурному житті суспільства.
   Впр.1, с.175 письмово в зошит.
2. Прочитайте  текст 5,с. 176 про  Лондонську Національну галерею та уявіть, що ви його відвідали. Опишіть свій візит туди.( свої враження від побаченого викладіть 5-7 реченнями).
3. А тепер розкажіть про свої реальні відвідування музеїв. Дайте відповіді на запитання впр.1, с.178. про музей, який ви відвідали.
4.Прочитайте діалог впр.2, а у впр.3 запишіть діалог в зошит, вставивши до нього речення A-E подані нижче. Слова з рамки на цій сторінці запишіть в словник та вивчіть.
 5.А тепер прочитайте інформацію про київські музеї  на сс.180-181  та складіть власний діалог між двома  однокласниками, які обирають  музей для відвідування.. Обов'язково використовуйте вирази з рамки`Useful language`. Діалог запишіть в зошит.
6.І наостанок, прочитайте цей  цікавий текст про інші світові музеї. Текст цей вам знадобиться для написання аргументативного есе про музеї та мистецтво на  наступному тижні . Тому не оминіть його своєю увагою.https://learnenglishteens.britishcouncil.org/magazine/entertainment/museums-do-you-love-them-or-hate-them

 Не забувайте надсилати  виконані завдання на мій email: karantyndenysenko@gmail.com

Успіхів вам!




Доброго дня всім!




Ось завдання на цей тиждень (21.04-24.04)

1.Перша частина завдання пов'язана з написанням есе. На нашому онлайн уроці в четвер ми розглянемо які бувають види есе, їхню структуру та відмінність  розгорнутого есе і  есе одним абзацем. Вивчимо та проаналізуємо зразки . Хто не  буде присутнім на онлайн уроці, тому доведеться це вивчати самостійно, Це вправи 1, с.182, впр.3, 4,5с. 184-185, та впр.6,с.186 Це все усні вправи. А письмово ви  пишете есе  про роль мистецтва в нашому життй. Це впр.7,с.187. Для аргументації своєї думки можна використовувати текст , на який я давала посилання в попередньому блоці завдань  https://learnenglishteens.britishcouncil.org/magazine/entertainment/museums-do-you-love-them-or-hate-them. І незабудьте використовувати слова-зв'язки , та перехідні слова з першого форзацу підручника.
2.Частина завдання- граматична. Запишіть повністю ( не в ключах) дві вправи  1 та 2 на с.188 на використання The Past Perfect Continuous.
Чекаю на  ваші відповіді.


Доброго дня .Ось завдання на цей тиждень (27.04-30.04).

Давайте ще трохи поговоримо про знамениті музеї.1.У впр.3,с.188-189 читаємо текст про знаменитих англійських художників.Вставляємо  і  виписуємо частину речення з вставленим словом( можна словосполучення) під тими ж номерами, що і в тексті.

2.Впр.6,с.190 Випишіть ці речення в зошит і перекладіть. Погодьтесь, чи спростуйте ці твердження. Аргументуйте свої відповідї кількома реченнями. Альтернативно: можна обрати одне твердження і написати одним абзацем про свої міркування.

3.У впр.8, с.191 прочитайте про відомі Лондонські художні галереї , обиріть  одну  і уявіть, що ви працюєте там гідом. Запишіть що би ви розповіли відвідувачам  про якусь експозицію в цьому музеї.Можна розповісти про конкретного художника та його роботи.Знайдіть цікаву інформацію про нього , та подайте її так, щоб зацікавити ,наприклад, групу школярів( для цьго достатньо сказати скільки коштують ці картини))Це все наразі. Чекаю на ваші виконані завдання . 



Доброго всім дня .

Завдання на  тиждень 04.05-08.05.

Цього тижня ми закінчуємо юніт про мистецтво , та починаємо юніт про спорт.

1. На нашому онлайн уроці ми виконаємо впр.1,2,с.194. Якщо вас не буде на уроці, ви самостійно виконуєте ці вправи, виписуючи речення з правильними відповідями.При ьому повністю переписувати тексти не потрібно.І не забувайте підкреслювати те що вставляєте.У впр.4,с.195 прочитайте текст про Вільяма Тернера і запишіть його біографію у вигляді хронологічної таблиці.

2.А тепер починаємо вивчення нового юніту 'Do You Like Sport?` Впр.1,с.198 добираємо частини речень і записуємо їх повністю.У впр.3,с.198 читаємо думки молодих людей і добираємо до кожної фінальне речення. Виписуємо ці речення під номерами 1-4. Слова з wordbox записуємо в словник і вчимо.Виконуємо впр.4 True/False statements використовуючи інформацію з тексту3.

3. У впр.5,с.200 складіть спсок аргументів 'за',та 'проти' занять спортом, які згадувались у впр.3. Додайте свої .

Це все наразі. Фото виконаних робіт та словників надсилайте на мій емейл.


Доброго всім дня! цього тижня  (12.05-15.05)ми пишемо контрольну з граматики. Якщо з якоїсь поважної причини вас не було на уроці- ось завдання. Обов'язково виконайте і надішліть



Наступного тижня  готуйтесь до контролю аудіювання та читання. А ще через тиждень буде контроль мовлення- підготуйте доповідь на 7 речень з будь -якої теми\ тексту , які ми вивчали у другому семестрі.


Доброго всім дня! 
Цього тижня (18.05-22.05) на нашому онлайн уроці ми проводимо контроль аудіювання.
Вдома ви самостійно  виконуєте контроль читання. 

Ось текст і завдання до нього






Виконуєте завдання:1, 2( вставляєте речення в текст в ключах), 3( добираєте до поданих слів  відповідні слова жирним шрифтом з тексту),4( в ключах), 5( записати вирази).
На наступний урок готуємо переказ  тексту (будь-який з з уподобаних вами  , що ми вивчали у другому семестрі) на контроль монологічного мовлення.


Комментариев нет:

Отправить комментарий