Виконайте тест, зробіть скріншот відповідей, та вишліть на email karantyndenysenko@gmail.com
А тепер завдання з підручника.
Впр.1, с.146 : спишіть речення, вставляючи слова cause / reason.
Впр.2 ,с.147 : спишіть слова в три колонки : земні, водні та погодні катастрофи.
Спишіть текст 3 ,с.147, вставляючи та підкреслюючи слова, потім усно перекладіть.
На с.148 з'єднайте вирази, та утворіть речення за зразком,ставлячи їх в 2ndConditional.
На с.157 впр.3 підберіть до природних катаклізмів їхні назви ( в ключах).
Впр.4,с.158: прочитайте газетну інформацію про природні катастрофи, та доберіть до них заголовки.
Виконайте граматичну впр 1(на Сonditionals) p.162
Та спишіть текст 2 на С.162 вставляючи та підкреслюючи вставлені слова.
Це завдання на перший тиждень карантину.
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго дня всім!
Ось завдання не цей тиждень (30.03-05.04)
Спершу поговоримо про художнє мистецтво.
1.На сс.166-167 читаємо текст про художні традиції України, виписуючи слова та вирази чорним шрифтом в словник. В частині b) доберіть питання до абзаців тексту. У впр.5 с.169 до поданих визначень доберіть слова з тексту( ті що чорним шрифтом).
2.У впр.6 на с.169 читаємо текст , вставляємо в нього слова з верхньої рамки. Виписуємо речення з вставленими словами ( вставлене підкреслюємо).
3.І щє дві вправи на розширення словникового запасу і перевірку знань про митців( в разі необхідності звертайтесь до Вікіпедії). Впр.1 с.171 : утворіть і запишіть якомога більше речень. Впр.2 с.171 доберіть і запишіть визначення до поданих слів.
Це все на цей тиждень.
Не забувайте надсилати виконані завдання на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Доброго дня всім!
Ось завдання не цей тиждень (06.04-10.04)На цьому тижні акцентуємо нашу увагу на граматиці, а саме: вивчаємо The Past Perfect Simple та його різновид The Past Perfect Continuous Tense.Обидва часи вживаються щоб показати ,що одна дія завершилася раніше іншої дії в минулому.
The Past Perfect утворюється за допомогою допоміжного дієслова HAD ( з усіма особами та числами), та третьої форми дієслова V3.
А тепер його варіація The Past Perfect Continuous Tense.Цей час означає що певна дія тривала якийсь час до іншої дії в минулому.
Утворюється цей час за допомогою допоміжних дієслів Had been , та дієслова в 4й формі(Ving)Обидва часи вживаються з такими маркерами : when, before, after, by.Є невеличкий секрет : Past Perfect вставляємо в речення там, де в українському речені можна поставити слово 'вже'.
Тепер коли ви це все пропрацювали , і щось залишилось не зрозумілим, можете поглянути на граматичні пояснення в підручнику на с.173 і 174.
Ну і настав час закріпити і натренувати вживання двох часів вправами:с.173-175 впр.1,2,3,4,5 та 6.
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго всім дня! Ось завдання та цей карантинний тиждень (13.04-17.04)Ми продовжуємо вивчати роль мистецтва в нашому житті. На цьому тижні ми зробимо віртуальну подорож до найзнаменитішого лондонського музею та до декількох київських музеїв.
1. А спершу відповімо на запитання шодо музеїв та їх ролі в культурному житті суспільства.
Впр.1, с.175 письмово в зошит.
2. Прочитайте текст 5,с. 176 про Лондонську Національну галерею та уявіть, що ви його відвідали. Опишіть свій візит туди.( свої враження від побаченого викладіть 5-7 реченнями).
3. А тепер розкажіть про свої реальні відвідування музеїв. Дайте відповіді на запитання впр.1, с.178. про музей, який ви відвідали.
4.Прочитайте діалог впр.2, а у впр.3 запишіть діалог в зошит, вставивши до нього речення A-E подані нижче. Слова з рамки на цій сторінці запишіть в словник та вивчіть.
5.А тепер прочитайте інформацію про київські музеї на сс.180-181 та складіть власний діалог між двома однокласниками, які обирають музей для відвідування.. Обов'язково використовуйте вирази з рамки`Useful language`. Діалог запишіть в зошит.
6.І наостанок, прочитайте цей цікавий текст про інші світові музеї. Текст цей вам знадобиться для написання аргументативного есе про музеї та мистецтво на наступному тижні . Тому не оминіть його своєю увагою.https://learnenglishteens.britishcouncil.org/magazine/entertainment/museums-do-you-love-them-or-hate-them
Не забувайте надсилати виконані завдання на мій email: karantyndenysenko@gmail.comУспіхів вам!
Комментариев нет:
Отправить комментарий