Виконайте тест, зробіть скріншот відповідей, та вишліть на email karantyndenysenko@gmail.com
Перша група:
А тепер завдання з підручника.Прочитайте текст про Стоунхендж впр.2, с.134 , вставляючи пропущені речення, що над
текстом; випишіть в словник слова синім шрифтом та вивчіть їх.
Потім виконайте вправу 4,с.135 : запишіть слова і підберіть до них визначення, та впр .5 підберіть до слів сининіми з тексту.
Прочитайте також текст про Кембрідж,вставляючи в нього -ing форму дієслів в дужках впр.1,с.137, та впр.2, с.138 .
У впр.2 на с.139 прочитайте чотири тексти про британські міста, підберіть до них картинки, та виконайте впр.3 на с.140 ( про ці самі міста: спишіть речення,вставивши іхні назву та інформацію про них )
Для другої групи:
читаємо текст про Музей науки с.132 -133 та виконуємо впр.6,7(а,b) та 8Також виписати нові слова в словник та вивчити.
Тестові завдання , що вверху виконують обидві групи.
Це завдання на перший тиждень карантину.Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго дня всім!
Ось завдання на цей тиждень( 30.03-05.04)
Перша група:
МИ починаємо вивчення нової теми `Information Magic : Radio and TV`
1.Спочатку опрацьовуємо нову лексику на с.145 в жовтій і фіолетовій рамках( виписуємо в словник з перекладом і вчимо). На цій же сторінці відповідаємо на питання впр.1, використовуючи нові слова і словосполучення( письмово).
2.Читаємо текст на с.146 `Mass Media In Our Life` і вмконуємо True/Faise statements з впр.4 ( письмово в зошит).
3. У впр.5 с.147добираємо визначення до слів з лівої колонки( пис. можна в ключах) в виконуємо впр.6 з цими словами і словосполученнями ( записати повністю і підкреслити вставлене).
4.Читаємо текст про радіо і телебачення у Великобританії впр.2,с.150 , виписуємо слова синім шрифтом у словник і закінчуємо речення впр.3 вставляючи інформацію з тексту( письмово повністю).
5.І наостанок попрацюємо з типами програм: спочатку знайомимося з іхніми назвами та визначеннями англійською (впр.4 с.150-151), потім добираємо до них ілюстрації в частині b), а потым сортируэмо програми у три колонки на с.152( show,informative, series).
Не забуваємо надсилати фото виконаних завдань на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Для другої групи:
Ми продовжуємо з вами вивчення винаходів, тільки тепер ми поговоримо про нещодавні винаходи.
1.Отже спершу знайомимося з лексикою на с.136( записуємо слова в словник і добираємо до них ілюстрації на с.137).
2.У впр.2 на с.137 з'єднуємо частини речень і записуємо в зошит.
У впр.4 с.138 читаємо опис пристрою і здогадуємося що це за пристрій( записуємо його назву в зошит).
3.У впр.5 с.139-140 читаємо два листи , виписуючи незнайомі слова в словник, потім робимо обидва тести на с.141 по отриманій інформації з листів.
4.І наостанок зробіть невеличне дослідження про трьох науковців: Альберта Ейнштейна, Ісаака Ньютона і Галілео Галілея, знайшовши і прочитавши їхню біографію в інтеренеті. Після цього спишіть шість тверджень впр.6 с.142 і підтвердіть , або спростуйте інформацію, надавши правильну.
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Доброго дня всім!
Ось завдання на цей тиждень( 06.04-10.04)
Перша група:
Продовжуємо говорити з вами про Mass Media.1. Читаємо текст про плюси та мінуси телебачення впр.6,с.152, вставляємо в нього відсутні речення ( речення випишіть в ключах: 1- речення , не літра!)
2.Слова в рамці на с.153 в словник та вчимо. Впр.9 на с.153 ставимо дієслова в правильну форму і виписуємо їх в ключах.
3. Читаємо текст на с.281 про першу трансляцію телевізійних програм для дітей в Америці, і для перевірки розуміння виконайте впр.2,с.155 , запишіть відповіді в ключах( реченнями, не літерами!)
4.Ви всі, мобуть, чули , чи бачили шоу Опри Уінфрі. Це рейтингове токшоу, а сама ведуча надзвичайно популярна в Америці. На с.156 є Factfile, ознайомившись з яким ви дасте відповіді на питання у впр.3. ( пис.) Далі у впр.4 читаємо статтю про шоу Опри Уінфрі і вставляємо речення ( в ключах: речення пишемо повністю).
5. І наостанок пишемо огляд улюбленої програми. Для цього розгляньте Programme Review ( тут докладно про структуру вашого Review), а у впр.8 , с.159 вставте в шаблон свою інформацію.
Не забуваємо поповнювати словник новими словами , які вчимо і повторюємо.
Успіхів!
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Для другої групи:
Ми з вами на цьому тижні ми вивчаємо тему' Nature And The Environment'.
1.На с.146 у впр.1 списуємо речення і обираємо слово,що характеризує сучасний світ; а у впр.2 є речення про наслідки дій людини в майбутньому. Отже, з'єднуємо речення з впр.1 і впр.2.
2. У впр.3 ознайомтесь з проблемами сучасного світу ( як вони звучать англійською), доберіть до них картинки і запишіть вирази в словник та запам'ятайте.
3. Попрацюємо над розвитком навичок читання. На сс.147-149 читаємо про головні питання , які людство має вирішити , щоб зберегти природу та світ в цілому для прийдешних поколінь. Випишіть слова з рамки в словник, на кожне з питань тексту запишіть стислу відповідь( 1-2 реченнями).
4.І наостанок виконайте впр.7( прочитайте думки дітей про порятунок планети), і у впр.8, с.151 дайте відповіді на питання за текстом письмово.
Успіхів вам!
Ваші виконані завдання для контролю та перевірки надсилайте на email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго дня всім!
Ось завдання на цей тиждень( 13.04-17.04)
Перша група:
1. Повторюємо герундій
Що таке Герундій ?
Герундій – особлива форма дієслова з суфіксом -ing, яка поєднує в собі риси іменника і дієслова. А відрізняє його від звичайного іменника легкий відтінок значення будь-якого процесу.
Наприклад:
reading – читання
talking – говоріння
running – біг
Приклади вживання герундія в англійській мові
Learning is important. – Вчитись – важливо.
He enjoys swimming. – Він любить плавати.
She suggested going to a movie. – Вона запропонувала сходити на фільм.
Helga keeps talking about her problems. – Хельга продовжує говорити про свої проблеми.
Герундій після дієслів з прийменниками
А ось ці вирази треба записати в словник та вивчити:
accuse of – звинувачувати в;
agree to – погоджуватись з;
blame for – звинувачувати у;
complain of – скаржитись на;
consist in – заключатся в;
count on/upon – розраховувати на;
congratulate on – вітати з;
depend on – залежати від;
dream of – мріяти про;
feel like –хотіти, збиратись;
hear of – чути про;
insist on – наполягати на;
look forward to – чекати з нетерпінням на;
look like – виглядати як;
object to – заперечувати проти;
persist in – наполегливо продовжувати;
praise for – хвалити за;
rely on – розраховувати, покластись на;
result in – приводити до;
succeed in – мати успіх в;
suspect of – підозрювати в;
thank for – дякувати за;
think of – думати про.
А тепер переходимо до практичної частини.
2.В підручнику на с.160 у впр.1 читаємо текст і виписуємо в ключах дієслова разом з герундієм,який ми утворюємо з другого слова кожної пари .Наприклад: (worth / to be)=worth being
3.Впр.2 на с.160 читаємо і виписуємо дієслова в ключах в правильній формі
4.Впр.3 ,с.161 читаємо текст 'Television' та відповідаємо письмово на питання до тексту
5.І наостанок пригадаємо текст, який ви слухали на нашому онлайн уроці, і у впр.4,с.162 списуємо твердження , позначаючи їх як True/False(якщо неправилькі, то виправляємо). Текст який ви прослухали знаходиться на с.282.
Не забуваємо надсилати фото виконаних завдань на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Для другої групи:
Ви також вчите теоретичну частину про герундій, яку я надала вище в розділі для першої групи. 1.
1.Вам також потрібно записати в словник і вивчити вирази з прийменниками, після яких вживається герундій.
2. Утворіть і запишіть десять речень з герундієм, де він виступає різними членами речення ( підметом, додатком...) з використанням вивчених виразів.
3.З підручника з впр.9 випишіть в словник слова з рамки , перекладіть та вивчіть. Спишіть речення-визначення з цієї вправи, добравши до них відповідні слова( з рамки)
Не забуваємо надсилати фото виконаних завдань на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго дня всім!
Ось завдання на цей тиждень( 21.04-24.04)
Перша група:
Ми з вами розпочинаємо вивчення юніту' Career Magic'.
1.Вивчаємо лексичний мінімум по цій темі: с.166 слова з верхньої рамки записуємо в словник з перекладом, так щоб вміти їх написати під диктовку.
2. Далі розбиваємо ці слова на три групи у тій же вправі (таблиця під малюнками).Запишіть в зишит назви професій з людьми, з технікою та мистецькі професії
3. Дайте відповіді на питання впр.2,с.165 що стосуються професій взагалі, та вибору вашої майбутньої професії зокрема.
4.Запишіть діалоги з впр.3б .с.166 , підставивши необхідні слова.
5.Прочитайте текст у впр.4, с.167 проякості, необхідні для вибору тієї, чи іншої професії, випишіть слова синім шрифтом в словник.
6.І наостанок напишіть про власний вибір професії і обгрунтуйте свою відповідь , написавши чому вона вам підходить.Це все, чекаю ваших відповідей.
Для другої групи:
Ми з вами продовжуємо говорити про захист навколишнього середовища.
1 У впр.6(б) ,с.156 утворіть словосполучення і запишіть в зошит з перекладом
2.А тепер розглянемо умовні речення першого типу.Вони містять реальну умову, що стосується майбутнього. Це складні речення, що кладаються з двох простих: if clause -це підрядне речення умови, у ньому ніколи не вживається майбутній час, лише Psesent Simple, друге речення- головне, в ньому вживається майбутній час.E.g.:If the weather is fine , we will go on a picnic.
3. Подивіться ще на правило в підручнику на с.157, вивчіть приклади.
4 Виконайте вправи на закріплення цієї граматики впр.1,с.157
( з'єднайте дві частини речень, та впр. 3,с.158( поставте дієслова в дужках в необхідну форму)
Ось і все на цей раз. Успіхів вам! Чекаю ваших робіт на мій імейл
Доброго дня всім! Ось завдання на цей короткий передсвятковий тиждень(27.04-30.04)
Ми з вами продовжуємо працювати над темою 'Вибір професії' .1. Додаємо нові лексичні одиниці до нашого вокабуляру з впр.5, с.167. Записуємо слова та вирази в словник з перекладом і запам'ятовуємо.
2.І виконуємо три лексичні вправи на с.168: впр.6 закінчуємо речення словами з тексту 4 с.167 ( про вибір професії); впр.7,с.168 вдібрати професії з цього ж тексту до визначень( можна записати в ключах), та впр.8 закінчити речення словами( професіями) з впр.7.
З другою частиною завдання ( опрацювання тексту про працівника зоопарку) ми попрацюємо на нашому онлайн уроці у вівторок. Читаєте текст 3,с.170 , слова синім виписуєте в словник з перекладом і вчите. Впр.5,с.171 письмово ( можна в ключах)
Не забувайте опрацьовані завдання надсилати на мій емейл.
Завдання для другої групи:МИ з вами обговорюємо тварин , що знаходяться під загрозою вимирання.
1.Читаємо визначення у впр.2а),с.159 та здогадуємося про значення виділених слів. Записуємо в словник з перекладом. В частині б) утворюємо речення про вимираючі види тварин та записуємо в зошит.
2.У впр.3 записуємо назви тварин в словник з перекладом. Всі вони зникаючі види.
3. В розділі 'Do you know ` прочитайте про дивовижні та несподівані факти нашого з вами життя .
4.А потім запишіть речення з впр.4, с.162 з перекладом і погодьтесь\ не погодьтесь.
Це все наразі. Надсилайте завдання для перевірки на мій е-мейл.
Доброго всім дня!Завдання на цей тиждень 04.05-08.05
1.На нашому онлайн уроці цього тижня ми розглянули функції модальних дієслів.Якщо ви пропустили урок, то вам доведеться самостійно опрацювати цю граматику.Вона є в розділі `Modal Verbs` на с.172-173.Якщо коротко, то у модальних дієслів є такі функції:-Ability-здібність-Permission-дозвіл-Advice-порада-Obligation-обов'язок- Prohibition-заборона-Possibility-можливість, та ін.До речі, одне й те саме дієслово може належати до різних груп, маючи при цьому різні значення. Зверніть на це увагу, вивчаючи граматичний розділ на сс.172-173.
2.Напишіть правила у впр.9,с.173, користуючись інформацією з таблиці.3.Впр.11,с.173 закінчіть речення використовуючи модальне дієслово подане над кожною групою, та дієслова з рамок.4.Впр.12,с.174 .З'єднайте половини речень, використовуючи might be( можливо буде).5. А тепер словникова робота. У впр.3,с.176 подані вирази запишіть в словник з перекладом.І використовуючи ці вирази, опишіть найбільш привабливу для вас професію за планом впр.4,с.176.Фото виконаних вправ та словника надсилайте на мій емейл karantyndenysenko@gmail.com
Для другої групи:
Продовжуємо говорити про проблеми екології та захисту навколишгнього середовища.
1.Випішіть слова в словник з перекладом: з впр.7а),с.164 та з впр.8б),с.165 з рамочки.
2.Прочитайте інформацію про тварин та птахів Полісся .Це розділ `Do you know?`?с.166-167
3.І дві письмові вправи на с.168 впр.1.2. В першу вправу вставте подані слова ( запишіть речення повністю та підкресліть вставлені слова).
У другій вправі вставте назви наук ( на повторення).Теж запишіть речення і підкресліть вставлене.
Чекаю виконаних робіт і фото словників.
Доброго всім дня! Цього тижня (12.05-15.05) на онлайн уроці ми пишемо граматичний тест по останнім чотирьом юнітам. якщо ви не були на уроці, виконайте його обов!язково і надішліть на мій емейл
Для другої групи:
Продовжуємо говорити про проблеми екології та захисту навколишгнього середовища.
1.Випішіть слова в словник з перекладом: з впр.7а),с.164 та з впр.8б),с.165 з рамочки.
2.Прочитайте інформацію про тварин та птахів Полісся .Це розділ `Do you know?`?с.166-167
3.І дві письмові вправи на с.168 впр.1.2. В першу вправу вставте подані слова ( запишіть речення повністю та підкресліть вставлені слова).
У другій вправі вставте назви наук ( на повторення).Теж запишіть речення і підкресліть вставлене.
Чекаю виконаних робіт і фото словників.
Доброго всім дня! Цього тижня (12.05-15.05) на онлайн уроці ми пишемо граматичний тест по останнім чотирьом юнітам. якщо ви не були на уроці, виконайте його обов!язково і надішліть на мій емейл
На наступний тиждень готуйтесь до контролю навичок читання та аудіювання.
А на останньому тижні ми проведемо контроль навичок говоріння. Для цього вивчить, або перекажіть будь- який текст з опрацьованих нами у другому семестрі.
Доброго всім дня.
Цього тижня 18.05-22.05 на нашому онлайн уроці ми пишемо контроль аудіювання.
Вдома ви самостійно читаєте текст та виконуєте завдання до нього на контроль читання.
Це текст про Томаса Едісона. С.204-206. Читаєте, перекладаєте,вивчаєте слова на с.204 вгорі, записуєте Їх в словник.Потім виконуєте впр.3,5.6 на сс.207-208. Записуйте відповіді зрозуміло, можна в ключах, або підкреслюючи вставлене.
Наступного вівторка всіх чекаю на контроль монологічного мовлення на фінальному онлайн уроці. Вивчіть, або перекажіть будь-який текст з опрацьованих нами у другому семестрі на теми' Наука', 'Екологія',' Британія', 'Мас медія', 'Кар'єра'
Чекаю ваших контрольних робіт.
Для другої групи текст на контроль читання ви знайдете в підручнику на сс.201-202. Прочитаєте, випишете незнайомі слова в словник з перекладом (обов'язково) і дасте відповіді на питання після тексту.
На контроль монологічного мовлення ви розповідаєте 7-9 речень на тему ' Оточуєче середовище', або 'Винаходи'.
Комментариев нет:
Отправить комментарий