7 клас

 Доброго дня вам, шановні семикласники.
 Ось завдання з англійської мови на перший  тиждень карантину( 16-20.03)
По-перше, повторіть The Present Perfect tense за допомогою цього відео.
 https://puzzle-english.com/video/grammarshow_prperf_simplcont
А також цієї таблиці


А тепер виконайте чотири граматичні вправи з підручника:
С 112-.113 впр. 5,6;
 С.118, впр.1,2
Та одну лексичну вправу  с.13,впр.7( нові слова випишіть в словник, та вивчіть)
Післі цього читаємо текст про С.Бубку( с.116-117 впр.2) та закінчуємо речення по цьому тексту впр.3, с.117
Успіхів вам!
P.S. скріншоти виконаних завдань надсилайте на email : karantyndenysenko@gmail.com


ДОБРИЙ ДЕНЬ!

ОСЬ ЗАВДАННЯ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ (30.03-05.04)

Спочатку виконайте Grammar Revision на  c.118 
У впр.1 поставте дієслова у The Present Perfect Tense (Have Been + V-ing)
У впр.2 задайте питання до речень  , поставивши допоміжне дієслово перед підметом.
У впр.3 напишіть речення до кожної картинки, використовуючи The Present Perfect Tense (Have Been + V-ing).  E.g.: He has been doing gymnastics for three years.
І на закінчення цьго юніту напишіть діалог про свій улюблений вид спорту, використовуючи зразок і запитання, до яких потрібно надати свої відповіді.
Це впр.4,с.118-119.

А тепер починаємо вивчення юніту 6: GB.London.

1.Спочатку повторюємо власні назви визначних місць Великобританії на с.122.впр.1.

2.Прочитайте діалог на с.180 внизу в розділі Tapescripts звертаючи увагу на вставлені дієслова, а потім поверніться на с.123 і виконайте впр.3 письмово ,відповівши на запитання по діалогу.

3.Попрацюйте з лексикою : доберіть до слів їхні визначення та запишіть .Це впр.4,с.124, а потім в другій частині цієї вправи спишіть печення, вставляючи в них слова з першої частини.

4.Виконайте граматичну вправу на використання звороту be going to( запланована дія), та will( спонтанна дія).

5.На останок виконайте впр.7,с.125 : прочитайте і перекладіть текст про St.Bride`s  Church і закінчіть короткий виклад про цю церкву , списавши і вставивши потрібну інформацію.

НЕ забувайте свої роботи надсилати на мій імейл.

Успіхів вам!



Доброго всім дня!

Ось завдання на цей карантинний тиждень( 6.04-10.04)

Ми продовжуємо вивчення теми`Great Britain`
1.Читаємо  і перекладаємо текст  про історію утворення сучасного міста Лондона(с.126, впр.2). До нього є завдання 3: дібрати до питань потрібну відповідь
( запишіть парами : питання -відповідь)

2.Читаємо діалог у впр.4,с.128, звертаємо і увагу на виділені слова , пробуємо їх перекласти. 

3. А тепер пробуємо розібратися з цими словами : So \ Neither do I.

Обидва вирази з варіаціями вживаються щоб погодитись  з твердженням (So do I\So am I\ So did I  і т.д. ), та погодитись з заперечним реченням(Neither do I\Neither am I\ Neither did I  і т.д.)  Вибір допоміжного дієслова в такому виразі як завжди залежить від основного дієслова в реченні.  Щоб краще зрозуміти  цю граматику,  вивчаємо таблицю на с.128, звертаючи особливу увагу на приклади.
Також подивіться відео з носієм  мови за цим посиланням https://www.engvid.com/english-grammar-so-neither/, під відео є субтитри, ви можете читати те, що говорить промовиця.

4. Тепер сподіваюсь, що ви зможете виконати вправу на цю граматику впр.5, с.129

ЧЕКАЮ ВАШИХ ВИКОНАНИХ РОБІТ НА email : karantyndenysenko@gmail.com



ДОБРИЙ ДЕНЬ!

ОСЬ ЗАВДАННЯ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ (13.04-17.04)


Ми продовжуємо вивчення теми `Great Britain. London`. На цей раз поговоримо про  Лондонські палаци.1. На сс.130-131 ви знайдете три тексти , які ви читаєте, перекладаєте і використовуєте для заповнення таблиці у цій же  впр.2 над текстами. По ньому ж виконуєте і впр.4, с.131.Речення написати повністю, спереду ставимо назву палацу, або букву, що його позначає.2. Впр.7, с. 132 стосується артиклів (  the\-) з власними назвами.  Для правильного і самостійного(!) виконання цієї вправи необхідно ознайомитися з теоретичним матеріалом з цього пізнавального відео   https://www.youtube.com/watch?v=QC7VgmPqndIА тепер, власне, можно виконувати і саму вправу. Спишіть її повністю , вставивши артикль.якщо потрібно.
3.І наостанок аудіювання. Переглядаємо це цікаве пізнавальне відео про Лондон  https://puzzle-english.com/video/london_guide .Вмикайте англійські та російські субтитри для кращого сприйняття. До речі, до цього відео є завдання. Натисніть знизу 'Начать задание' і складайте  речення-пазли до цього відео.
Цікавого вам вивчення!
Скріншоти виконаних завдань надсилайте на email : karantyndenysenko@gmail.com


ДОБРИЙ ДЕНЬ!

ОСЬ ЗАВДАННЯ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ (21.04-24.04)

1.Першу частину завдання  ви вже отримали на нашому онлайн уроці . Це вправа на So/Neither На цій сторінці це вправа  41.3 Записуєте дванадцять речень і погоджуєтесь з твердженням, чи запереченняза допомогою So/Neither 



2. Друга частина завдання стосується музеїв. Дайте відповіді на питання впр.1 ,с.132 лише про себе ( про друга не треба).Читаємо
описи чотирьох музеїв впр.2, с.133-134. Обираємо один, що сподобався найбільше, записуємо про нього зв'язним текстом і пишемо до нього переклад. І вивчити ваш абзац- він буде на контроль монологічного мовлення наприкінці семестра.

3.І ще одна вправа 3, с.134 :списати текст і вставити в нього слова з                             рамки.Вставлене підкреслити.

Ось і все, чекаю ваших відповідей на мій емейл

ДОБРИЙ ДЕНЬ!

ОСЬ ЗАВДАННЯ НА ЦЕЙ ТИЖДЕНЬ (27.04-30.04)

1.В підручнику  на с.135 у впр.4 читаємо текст про сади біля  Кенсінгтонського палацу. Незнайомі слова виписуємо в словник. Після вправи є питання , дайте на них розгорнуту відповідь письмово в зошит.

2.У впр.5,с.136 є  малюнки двох визначних місць Лондону. Оберіть один з них , та в частині б)  опишіть його, використовуючи шаблон та слова в рамці.

3.На с.137 у впр.3 запишіть діалог в зошит, вставляючи в пропуски  обраний варіант з трьох запропонованих нижче.( не забуваємо підкреслювати те що вставили).

4.І остання вправа 5,с.138. Читаємо інформацію на плакаті  і відповідаємо на питання на с.139.Це все наразі. Виконані завдання не забуваємо надсилати на перевірку.



Доброго всім дня!

Завдання на тиждень(04.05-08.05)

Ми починаємо вивчати тему'Київ'

1.Розпочинаємо з знайомства з новою лексикою.С.142 слова з верхньої рамки списати в словник з перекладом і вивчити.

2.Впр.3,с.143 читаємо листа від Ані до Джейн та у впр.4 записуємо речення погоджуючись чи не погоджуючись з ними( янщо ні, то виправляємо).

3.А тепер знайомимося з граматичною структурою so...that прочитайте граматичне пояснення про використання слова SO в ролі сполучника і прислівника(с.143-144), зверніть увагу на зразки. 

SO  використовується : 1.для підсилення прикметника(so beautiful);2.як  сполучник 'отже', перед яким в реченні ставиться кома.3. Як сполучник so that ( з тим,щоб) 4.А також в звороті `So- прикметник-that`( такий цікавий, що...) .

4.Виконайте впр.6,с.144  вставивши в речення зворот so...+прикметник з рамки...+that.

В частині б) перепишіть речення , змінивши їх за зразком. Виконані завдання надсилайте для перевірки на мій емейл.



Доброго дня.  Цього тижня ( 12.05-15.05)в нас контроль граматики.

Ось завдання.

 
 

Наступного тижня в нас буде контроль аудіювання та читання. Також підготуйтесь до контролю мовлення-вивчіть будь-який уривок з текстів ,що ми вивчали в другому семестрі.



18.05-22.05
Доброго всім дня. На цьому тижні ви пишете  контроль аудіювання( на онлайн уроці)  і контроль читання самостійно.

Для контролю читання ви опрацьовуєте текст з розділу підручника'Reading Lab`. Текст на с.170-171 `Many Hands Make Great Play`
До нього виконуєте завдання 4, с.170, 5.6, с.171. Ваша оцінка прамо пропорційна вашій стараності і докладеним зусиллям. Тому бажано записати речення і вирази повністю.

На наступному тижні в нас остання контрольна робота -Speaking. Для неї ви вчите, або переказуєте будь-який текст з опрацьованих нами в другому семестрі (на теми 'Спорт', 'Лондон'.'Київ', 'Шкільне життя').Обсяг- не менше 7-9 речень.Чекаю ваших контрольних робіт.


1 комментарий:

  1. Всем привет)) на самом деле чем раньше вы начнете изучать язык, тем более международный английский тем лучше. Сам я получал образование уже в поздем старшем возрасте на курсе https://englishpapa.ua/ но в то же время благодаря тому что курс проходит дистанционно, он не тееряет в весе из за этого , а наоборот дополняется новыми красками, из за того что его можно тут же использовать и применять полученные знания на практике, в общении с теми же англоговорящими на различных форумах

    ОтветитьУдалить