8 клас

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/weather-forecast

Попрацюйте на сайті British Council : послухайте аудіотекст про  прогноз  погоди( якщо важко сприймати на слух- там є tapescript( роздрукований текст ), потім виконайте завдання( відкривайте дві фіолетові    лінії check...одразу під відео) , та пограйте в дидактичну інтерактивну гру). Ваші  скрішоти тестових відповідей пришліть мені на email karantyndenysenko@gmail.com

Потім прочитайте текст в підручнику С.124, впр.2, по ньому виконайте впр.3 . Впр.5 також письмово  в зошиті.
Також попрацюйте з тематичною лексикою : випишіть слова синім шрифтом з тексту 2,с.124;та слова з впр.2,с.126 в словник з перекладом та вивчити.



Добрий день!

Ось завдання на цей тиждень(30.03-5.04)

Ми продовжуємо вивчення теми 'Життя в Британії'
1.Спочатку прочитайте абзац  на с.127про те, як британці обговорюють та коментують погоду. Випишіть коментарі про погоду в словник з перекладом ( це на цьому ж рожевому фоні після слів: Here  are some comments about the weather).

2.У впр.5  с.127 перепишіть речення використовуючи модальні дієслова за зразком.
Вам знадобляться такі модальні дієслова:may(not)- можливо(ні) ;
                                                                            should(n`t )-( не) слід.

3.На с.128 випишіть і вивчіть  частини світу разом з прийменниками користуючись таблицею Grammar Lab.  На цій же сторінці розгляньте карти  частин Великобританії та підберіть до них їхні назви( впр.2, с.128). І прочитайте діалог про частини Великобританії   та виконайте впр.3  ,с.129 ( true/false statements).

4. На с.130 виконайте граматичну  впр.7, поставивши дієслова в правильний час та стан. 
Вам знадобляться такі часи: The Рresent Perfect Tense(закінчена  на теперешній момент дія), The Present SimpleТense( взагалі), Future Simple(майбутня дія);
 The Past Continuous Tense(тривала дія в минулому ),яка переривається одномоментною дією також в минулому( The Past Simple) це в четвертому реченні.

5.На с.131 вивчіть власні географічні назви Великобританії. У впр.2 прочиайте текст та вставте шість пропущених речень (випишіть в ключах) І дайте письмові відповіді по прочитаному у впр.3 с.132.

6.На с.133 зверніть увагу на використання  означеного артиклю з геогрвфічними назвами в таблиці вгорі.  І наостанок виконайте ще одну граматичну вправу 6,с.133.

НЕ забувайте скріншоти своїх робіт надсилати на мій імейл.
Успіхів вам!


Доброго дня всім!
Ось завдання на цей карантинний тиждень(6.04-10.04)
Продовжуємо вивчення теми 'Life in Britain'.

1.Спочатку ознайомимося з символами різних частин Великобританії на с.134( записати в словник і запам'ятати).Потім читаємо текст про стиль життя людей у Великобританії.В нього потрібно вставити шість речень з семи поданих у расці впр.2,с.134.( ці речення записати в зошит повністю під відповідними номерами).

2 Впр.3,с.135 Запишіть речення і поставте біля кожного позначку його країни як зазна-
чено в завданні.

3.Впр.5 с.136 .Запишіть дієслова в дужках в потрібній формі, вставлені дієслова підкресліть.Речення записати  повністю.

4. А тепер аудіювання  - вміння сприймати мову на слух.
Переходимо на сайт British Council за цим посиланням https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/four-nations

Слухаємо текст про чотири країни ,що входять до UK , там є Tapescript (надрукований текст), є дві інтерактивні гри,  та завдання( під фіолетовими стрілками). Ви виконуєте все,скріншот тестів надсилаєте мені.

Виконані завдання чекаю на мій email karantyndenysenko@gmail.com


Добрий день!

Ось завдання на цей тиждень(13.04-17.04)

На цьому тижні ми говоримо про шотландські традиції
1.Прочитайте діалог у впр.2,на с.137, перекладіть , випишіть в словник хоча б  декілька нових слів.  А тепер одним-двома реченнями запишіть про які шотландські традиції ви дізналися.
2.А тепер перейдемо до граматики. Поговоримо про неозначені займенники.
Перегляньте ознайомлювальне відео за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T4l_T4bK940.
 Та прочитайте ось цей довідковий матеріал.

Неозначені займенники в англійській мові (Indefinite pronouns) використовуються у тих випадках, коли достеменно не відомо про кого саме йдеться. Такі займенники не визначають ні предмет ні особу, вони лише показують що цей предмет або особа існує. Вони утворюються від простих займенників anysome та every з додаванням до них слів onebody та thing. Нижче в таблиці наведені їх приклади.
anybody – хто-небудьanyone – хто-небудьanything – що-небудь
somebody – хтосьsomeone – хтосьsomething – щось
nobody – ніхтоno one – ніхтоnothing – ніщо
everybody – всіeveryone – всіeverything – всі
Займенники one та body являються синонімами. Some та похідні від нього (something, someone, somebody) вживаються у стверджувальних реченнях:
He could see somebody. – Він міг когось бачити.
… а any та його похідні anything, anyone та anybody – у заперечних та питальних:
Anybody here? – Є тут хто-небудь?
Слід запам’ятати, що з займенниками nothing, no one та nobody не вживаються інші заперечення.
Nothing happened. – Нічого не трапилося.
Nobody came. – Ніхто не прийшов.

3.І на закріплення вивченого матеріалу виконайте в підручнику впр.3,4 на с.138-139

 Чекаю ваших відповідей  на мій email karantyndenysenko@gmail.com



Добрий день!

Ось завдання на цей тиждень(21.04-.2404) 

1.Один урок ми з вами провели онлайн і ви отримали завдання  вивчити  географічні назви  Великобританії на с.131 в рамці, вміти показати їх на карті. Опрацювати текст  " The Land of Great Britain" на с.131-132, вставляючи в нього пропущені речення A-G під текстом. За допомогою гугл перекладача послухайте  правильну вимову власних назв, які вам зустрілися в тексті. І будьте готові показати на карті частини Великобританії з їхніми столицями, та моря і протоки , що омивають Британські острови.
2.Друга частина завдання стосується України. НА с.142 є текст про сім чудес України.Ви читаєте цей текст і перекладаєте . Потім обираєте собі частину тексту, яка вас зацікавила , записуєте собі в зошит зв'язним текстом, ставлячи дієслова в теперешній, або минулий час Якщо ви обрали один з перших трьох, або п'яту, чи шосту частину( короткі), тоді записуєте два тексти. Потім пишете до них переклад. І ваш текст(и) треба буде переказати на контроль усного мовлення , що буде в нас в кінці семестру.Ось і все, чекаю ваших робіт.


Добрий день!

Ось завдання на цей  короткий передсвятковий тиждень(27.04-30.04)

1.Описати свій регіон за  шаблоном у впр.5,с.142 .Записати в зошит , підставивши інформацію про  свій регіон ( Дніпропетровську обл.).

2.Відповідаємо на питання впр.1, с.143 повна відповідь в зошит.

3.Читаємо текст с.143-144 впр.2. Доберіть до кожного абзацу його заголовок. Зверніть увагу на слова синім шрифтом, запишіть їх в словник.

4 І ще одна лексична  вправа на прочитаний текст-впр.3,с.145. Доберіть до кожного слова його визначення, запишіть в зошит  повністю .

Решту завдань ми опрацюємо на нашому онлайн уроці цього тижня.

Не забувайте надсилати виконані завдання на мій е-мейл.



Добрий день! Завдання на тиждень(04.05-08.05)

Продовжуємо говорити про нашу Батьківщину

1.На попередньому уроці ми читали текст про Україну. Прогляньте  його ще раз  і у впр.4,с.145 запишіть подані речення , вставивши до них правильний варіант з трьох поданих.Записумо речення повністю, підкреслюючи вставлене

2. Знайомимося з правилами вживання артиклів .Подивіться це відео і запам'ятайте як  вживаються артиклі в англійській мові.https://www.youtube.com/watch?v=QC7VgmPqndI 

3.Виконайте вправу5,с.146 на закріплення цього граматичного матеріалу.4.Читаємо текст про населення України на с.147,впр.2.Незнайомі слова виписуємо в словник( фото словника також надсилайте). По інформації з цього тексту виконуємо впр.3,с.148(True/False).Якщо речення правильні-списуємо і ставимо True,якщо неправильні- не списуємо, а ставимо False і пишемо як правильно.

4. І остання вправа 6,с.148: записуємо шість речень , вставляючи правильне слово,яке підкреслюємо. 

Це все.Чекаю ваших виконаних робіт.


Доброго всім дня!Цього тижня ( 12.05-15.05)в нас контроль письма.Ось завдання на тест





Наступного тижня в нас буде контроль аудіювання та читання. Какож вивчіть один уривок з будь- якого тексту по пройденим темам на контроль мовлення.




18.05-22.05Доброго всім дня.

Цього тижня на нашому онлайн уроці ми пишемо контроль аудіювання.

вдома ви самостійно виконуєте контроль читання. Це текст на сс.174-176 нашого підручника.До нього ви виконуєте завдання 2,с.177, завдання 5,6 та 7 на сс.178-179. Завдання можна писати повністю,або в ключах.  Чим стараніше виконання-тим вище оцінка.

На наступному тижні  на уроці в нас буде контроль монологічного мовлення-ви обираєте будь-який текст з опрацьованих нами в другому семестрі і  переказуєте його.Обсяг повинен бути не менше 7-9 речень.
Чекаю ваших контрольних.

Комментариев нет:

Отправить комментарий