Доброго вам дня, шановні п'ятикласники!
Ось завдання з англійської мови на тиждень( 16.03-20.03)
1. В підручнику читаємо діалог на с.155( вголос), по ньому виконуємо завдання 2 ( в зошиті).
2.Читаємо текст про Диканьку с.156,впр.5; по ньому відповідаємо на питання впр.6 (в зошит).
3. Списуємо текст про Пахомівку , розкриваючи дужки і підкреслюємо дієслова, що вставили. Це с.156-157, впр.2.
4.На граматику ( повторення часів дієслова) виконати впр. 2,3 с.159( записати речення повністю).
5На домашне читання впр.2,с. 161-162 , по ньому впр.3 ( письмово в зошит)
Не забуваємо виписувати всі незнайомі дієслова в словники з перекладом, та повторюємо їх щодня.
Заходьте на мою сторінку протягом робочих днів , я буду додавати посилання на цікаві відео та інтерактивні ігри до них.
Успіхів вам !
Скріншоти своїх відповідей надсилайте на мій емейл : karantyndenysenko@gmail.com
Доброго всім дня!
Ось завдання на тиждень 30.03-5.04.
Ми починаємо вивчення нової теми `Holidays and Traditions`.Отже, відпрацьовуємо нову лексику в рамочках на сс.166 та 168. Це- назви свят.Виписуємо їх в словник з перекладом і вчимо так, щоб вміти їх писати під диктовку батьків. Також необхідно повторити написання порядкових числівників з впр.4 с.167.
1. В результаті ви зможете виконати впр.5, с.168 за зразком : яке свято і коли святкуємо в Україні.
2. Розбираємося в різниці між дієсловами make та do.Для цього перегляньте відео з носієм мови на цю тему за посиланням:https://yandex.fr/video/preview/?filmId=7006309028061042533&text=english%20with%20lucy%20youtube&path=wizard&parent-reqid=1585584334650154-971381147928452166300199-vla1-3059&redircnt=1585584352.1 (якщо ссилка не відкривається, знайдіть на ютубі канал" English With Lucy" і подивіться відео "Make or DO")
Після цього виконайте впр.1,с.169.Спочатку складіть і запишіть вирази з make/do, а потім запишіть декілька реченнь про те, як ваша родина готується до свят.
3.Далі читаємо текст про святкування Різдва впр.2, с.169. Підбираємо картинки до абзаців і відповідаємо на питання впр.3 письмово.
4.Тренуємо використання прийменників часу .Запам'ятайте три головних прийменника : at вживаємо з годинами, on вживаємо з днями тижня та датами, in живаємо з довгими проміжками часу( місяці, сезони, роки, століття).Виконуємо вправу 5,с.171 на закріплення.
5.Використайте шаблон впр.7,с.171 для написання листа Дідусю Морозу у впр.8, вставляючи при цьому прийменники часу і правильні форми дієслова Be am/is/are.
6. І наостанок прочитайте тексти про святкування Halloween та May Day у Британії впр.1,с.172, і виконайте впр.2,3 с.173 в зошиті., і одну граматичну впр.6,с.174 на Present Simple( V1 -перша форма дієслова) , та Past Simple (V2- друга форма дієслова)
Не забувайте присилати відповіді на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Доброго дня!
Ось завдання на цей тиждень (6.04-10.04)
Ми продовжуємо вивчення теми ' Holidays'.
1.Спершу повторюємо активну лексику цієї теми: впр.1, с.174 (слова у верхній рамці). Потім виписуємо вирази з нижньої рамки цієї вправи в словник і вчимо. Після цього доберіть до кожного свята вираз , що його стосується .Утворені пари запишіть в зошит.
2. Читаємо і перекладаємо текст про День Св.Валентина (вголос батькам). Виконуємо по ньому впр.3,с.175 письмово в зошиті.
3. Знайдіть у впр.4,с.175 підписи, що стосуються Дня Св.Валентина і зробіть власноруч листівку. На ній напишіть будь-яке з двох вітань з картинки, або придумайте власне. Зразок листівок також можна побачити у впр.7,с.176.За листівку ви отримаєте окрему оцінку.
4.У впр.5 ,с.175 списуємо діалог , куди вставляємо ( і підкреслюємо ) вирази з рамки вверху.
5. Спишіть текст 8 про Різдвяний подарунок і вставте в нього потрібні форми дієслів що в дужках . Вам знадобляться The Past Simple Tense( друга форма дієслова) і The Present Simple Tense(перша форма дієслова) .Не забудьте і про форми дієслова Be : в теперешньому це Am, Is,Are, а в минулому Was (одн)Were (мн). Не забувайте підкреслювати вставлені дієслова.
6.І наостанок зайдіть за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/short-stories/my-favourite-day-christmas на сайт British Council і подивіться коротке відео про святкування Різдва. Якщо на відео натиснути кнопку СС. то у вас з'являться англійські субтитри. Також під відео є три опціїї, дві з яких( роздрукувати відео та роздрукувати завдання ) ви просто відкриваєте і читаєте друкований текст , якщо не зрозуміли при прослуховуванні. В другій опції ви можете пограти з картинками, дібравши до них слова і виконати цікаві завдання. Скріншот цих завдань разом в завданнями в зошиті надсилайте на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго дня всім!
Ось завдання на цей тиждень ( 13.04-17.04)
Ми продовжуємо говорити про свята, на цей раз про свята на Україні.
1. Подивіться на малюнки у впр.1 на с.177, назвіть їх. Дайте письмові відповіді на запитання.
2.Прочитайте лист у впр.2 і напишіть про які українські традиції розповідає Аня в своєму листі. Потім запишіть речення подані у впр.3, обравши правильний варіант.
3.А далі ви робите впр.5, або 6 на вибір.У впр.5 на с.178 вам пропонується описати ваше улюблене свято та традиції його святкування в нашій країні . Початок вашого єсе подано в цій вправі , ви його просто записуєте, а далі пишете власні речення ( 5-7) , описуючи улюблене свято. Власні думки мають пріорітетне значення при оцінюванні цієї вправи.Якщо це для вас надто складне завдання, тоді відповідайте на питання впр.6. Але на останнє запитання ( про ваше улюблене свято) дайте розширену відповідь.
4.І закінчуємо ми цікавим відео про Китайській Новий Рік.Для цього зайдіть за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/short-stories/my-favourite-day-chinese-new-year на сайт British Council і подивіться коротке відео про святкування Китайського Нового Року . Після натискання кнопки СС на відео з'являються англійські субтитри ,які допомагають зрозуміти текст. Якщо все ще не зрозуміли , то відкривайте опцію роздрукувати текст . В опції`Print the story`ви працюєте з картинками, дібираюти до них слова і виконуєте цікаві завдання . Скріншот цих завдань разом в завданнями в зошиті надсилайте на мій email: karantyndenysenko@gmail.com
Доброго вам дня, шановні п'ятикласники!
Ось завдання з англійської мови на тиждень( 21.04-24.04)
1Списуємо текст про Великодній кошик впр.1, с.179 , вставляючи в нього прийменники з верхньої рамки( вставлене підкреслюємо).
2.У впр.2 на с.179 задайте якомога більше запитань до поданих речень. Не забуваємо , що в питаннях перед підметом стоїть допоміжне дієслово, яке в свою чергу залежить від форми основного( смислового) дієслова в реченні.
3 У впр.3 на с.179 записуємо речення і ставимо подані в дужках дієслова в минулий простий час ( друга форма, частка to не потрібна!).
4. У впр.4 на с. 160 запишіть невелику розповідь (5-7 речень) про те, як ви відсвяткували будь-яке свято цього року. Дієслова у вас будуть стояти в минулому простому часі( друга форма). Зразок подано, можете списати початок (з невеличкими змінами) .
5. І остання вправа 5, с.180 - ви списуєте повністю цей невеличкий кумедний текст про забудькувату міс Елісон і вставляєте до нього слова, подані у верхній рамці . НЕ забуваємо підкреслювати слова!І також не забуваємо записувати в словник незнайомі слова, що зустрілися вам у вправах. Фото словника також надсилаємо мені на пошту разом з виконаними завданнями:
karantyndenysenko@gmail.com
Успіхів вам!
Доброго , шановні п'ятикласники та батьки!
Ось завдання на цей передсвятковий тиждень( 27.04-30.04)
Першу частину завдання ви вже отримали під час онлайн уроку -це читання тексту з впр.2,с.180-181 про день Святого Валентина, після чого ви виконуєте впр.3.( хто з героїв...),
впр.4 списати речення та , ще раз поглянувши в текст, вставити необхідні прийменники ( не забудьте підкреслити), та впр.6 вставити необхідне слово знову ж по тексту.
Друга частина - це лексика з нового юніту `School Life`.Спишіть слова в рамці на с.184 в словник з перекладом та вивчіть, треба також вміти написати слова по пам'яті.
Для цього напишіть слова в зошит по пам'яті, не списуючи їх з словника!
Ось і все, успіхів вам!
Доброго дня! Завдання на цей тиждень ( 4.05--8.05).
Ми продовжуємо вивчення нової теми 'School Life`.
1.У впр.4,с.185 вставте дієслова з рамки в речення та запишіть.
2. А тепер вивчаємо граматику- General/ Special questions.
ЗАГАЛЬНЕ ПИТАННЯ (YES/NO QUESTION)
Загальне запитання починається з допоміжного дієслова, ставиться до всього речення і на нього можна коротко відповісти «так» (Yes), чи «ні» (No).
auxiliаry (modаl) vеrb допоміжне, або модальне дієслово | + | subjеct підмет | + | prеdicatе присудок | + | оbjеct додаток | + | інші члени речення |
Do | you | eat | meat | for breakfast? |
аuxіliаry | subjесt | prееdіcatе | оbjet |
СПЕЦІАЛЬНЕ ПИТАННЯ (WH-QUESTIONS)
Якщо відповідаючи на поставлене питання вже ніяк не обійтися коротким «так» чи «ні», а потрібно повідомити більш конкретизовану інформацію, в такому випадку ми можемо говорити про спеціальне питання.
Для постановки спеціального запитання треба почати з питального слова, а далі схема така ж , як і в загальному типі. .
Questiоn wоrds питальне слово | + | аuxiliаry (modаl) vеrb допоміжне (модальне) дієслово | + | subjеct підмет | + | prеdicаte присудок | + | objеct додаток | + | інші члени речення |
When | will | we | buy | meat | for dinner? |
questiоn word | аuxiliаry | subjеct | prеdicate | оbject |
Добрый день. На почту нужно прислать фото всех д/з?
ОтветитьУдалитьДОБРИЙ ДЕНЬ!
ОтветитьУдалитьТАК, ВСІХ
ссылка не работает
ОтветитьУдалитьEnglish With Lucy - вообще ничего не понятно
ОтветитьУдалитьТам есть русские и английские субтитры
УдалитьЗадание для 5-б для всіх одинаковые или это только для одной группы
ОтветитьУдалитьПусть обе группы выполняют , учитель второй группы в отпуске
ОтветитьУдалить