5 клас

Доброго вам дня, шановні п'ятикласники!
Ось завдання з англійської мови на тиждень( 16.03-20.03)
1. В підручнику читаємо діалог на с.155( вголос), по ньому виконуємо завдання 2 ( в зошиті).


2.Читаємо текст про Диканьку с.156,впр.5; по ньому відповідаємо на питання впр.6 (в зошит).


3. Списуємо текст про Пахомівку , розкриваючи дужки і підкреслюємо дієслова, що вставили. Це с.156-157, впр.2.


4.На граматику ( повторення часів дієслова) виконати впр.  2,3 с.159( записати речення повністю).


5На домашне читання   впр.2,с. 161-162 , по ньому впр.3 ( письмово в зошит)
Не забуваємо виписувати всі незнайомі дієслова в словники з перекладом, та повторюємо їх щодня.

 Заходьте на мою сторінку протягом робочих днів , я буду додавати посилання на цікаві  відео та інтерактивні ігри до них.


Успіхів вам ! 

 Скріншоти своїх відповідей  надсилайте на мій емейл : karantyndenysenko@gmail.com




Доброго всім дня! 

Ось завдання на тиждень 30.03-5.04.

Ми починаємо вивчення нової теми `Holidays and Traditions`.Отже, відпрацьовуємо нову лексику в рамочках на сс.166 та 168. Це- назви свят.Виписуємо їх в словник з перекладом і вчимо так, щоб вміти їх писати під диктовку батьків. Також необхідно повторити написання порядкових числівників з впр.4 с.167.
1. В результаті ви зможете виконати впр.5, с.168 за зразком : яке свято і коли святкуємо  в Україні.


2. Розбираємося в різниці між дієсловами make та do.Для цього перегляньте відео з носієм мови на цю тему за посиланням:https://yandex.fr/video/preview/?filmId=7006309028061042533&text=english%20with%20lucy%20youtube&path=wizard&parent-reqid=1585584334650154-971381147928452166300199-vla1-3059&redircnt=1585584352.1   (якщо ссилка не відкривається, знайдіть на ютубі канал" English With Lucy" і подивіться відео "Make or DO")

Після цього виконайте впр.1,с.169.Спочатку складіть і запишіть вирази з make/do, а потім запишіть  декілька реченнь про те, як ваша родина готується до свят.


3.Далі читаємо текст про святкування Різдва впр.2, с.169. Підбираємо картинки до абзаців і відповідаємо на питання впр.3 письмово.


4.Тренуємо використання прийменників часу .Запам'ятайте три головних прийменника :  at вживаємо з годинами, on вживаємо з днями тижня  та датами, in живаємо з довгими проміжками часу( місяці, сезони, роки, століття).Виконуємо вправу 5,с.171 на закріплення.


5.Використайте шаблон впр.7,с.171 для написання листа Дідусю Морозу  у впр.8, вставляючи при цьому прийменники часу і правильні форми дієслова Be am/is/are.


6. І наостанок прочитайте тексти про святкування Halloween  та May Day у Британії впр.1,с.172, і виконайте  впр.2,3 с.173 в зошиті., і одну граматичну впр.6,с.174 на Present Simple( V1 -перша форма дієслова) , та Past Simple (V2- друга форма дієслова)


Не забувайте присилати відповіді на мій email: karantyndenysenko@gmail.com

Успіхів вам!



Доброго дня!


Ось завдання на цей тиждень (6.04-10.04)


 Ми продовжуємо вивчення теми ' Holidays'.

1.Спершу повторюємо  активну лексику цієї теми: впр.1, с.174 (слова у верхній рамці). Потім виписуємо вирази з нижньої рамки цієї вправи в словник і вчимо. Після цього доберіть до кожного свята вираз , що його  стосується .Утворені пари запишіть в зошит.

2. Читаємо і перекладаємо  текст про День Св.Валентина (вголос батькам). Виконуємо по ньому впр.3,с.175 письмово в зошиті.

3. Знайдіть у впр.4,с.175 підписи, що стосуються   Дня Св.Валентина і зробіть власноруч листівку. На ній  напишіть будь-яке з двох  вітань з картинки, або  придумайте власне. Зразок листівок також можна побачити у впр.7,с.176.За листівку ви отримаєте окрему оцінку.

4.У впр.5 ,с.175 списуємо діалог , куди вставляємо ( і підкреслюємо ) вирази з рамки вверху.

5. Спишіть текст 8 про Різдвяний подарунок і вставте  в нього потрібні форми дієслів що в дужках . Вам знадобляться  The Past Simple Tense( друга форма дієслова) і The Present Simple Tense(перша форма дієслова) .Не забудьте і про форми дієслова Be : в теперешньому це Am, Is,Are, а в минулому Was (одн)Were (мн). Не забувайте підкреслювати вставлені дієслова.

6.І наостанок зайдіть за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/short-stories/my-favourite-day-christmas на сайт British Council  і подивіться коротке відео про святкування Різдва. Якщо на відео натиснути  кнопку СС. то у вас з'являться англійські субтитри. Також під відео є три опціїї, дві з яких( роздрукувати  відео та роздрукувати завдання ) ви просто відкриваєте і читаєте друкований текст , якщо не зрозуміли при  прослуховуванні. В другій опції ви можете пограти з картинками, дібравши до них слова  і виконати цікаві завдання. Скріншот цих завдань разом в завданнями в зошиті надсилайте на мій   email: karantyndenysenko@gmail.com


Доброго дня всім!

Ось завдання на цей тиждень ( 13.04-17.04)

Ми продовжуємо говорити про свята, на цей раз  про свята на Україні.

 1. Подивіться на малюнки у впр.1  на с.177, назвіть їх. Дайте письмові  відповіді на запитання.

 2.Прочитайте лист у впр.2 і напишіть про які українські традиції розповідає  Аня в своєму листі. Потім запишіть речення подані у впр.3, обравши правильний варіант.

3.А далі ви робите впр.5, або 6 на вибір.У впр.5 на с.178 вам пропонується описати ваше улюблене свято  та традиції його святкування в нашій країні . Початок вашого єсе подано в цій вправі , ви його просто записуєте, а далі пишете власні речення ( 5-7) , описуючи улюблене свято. Власні думки мають пріорітетне значення при оцінюванні цієї вправи.Якщо це для вас надто складне завдання, тоді відповідайте на питання впр.6. Але на останнє запитання  ( про ваше улюблене свято) дайте розширену відповідь.

4.І закінчуємо ми цікавим відео про Китайській Новий Рік.Для цього зайдіть за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/short-stories/my-favourite-day-chinese-new-year на сайт British Council  і подивіться коротке відео про святкування Китайського Нового Року . Після  натискання   кнопки СС на відео   з'являються англійські субтитри ,які допомагають зрозуміти текст. Якщо все ще не зрозуміли , то відкривайте опцію роздрукувати  текст . В  опції`Print the story`ви  працюєте  з картинками, дібираюти до них слова  і виконуєте цікаві завдання . Скріншот цих завдань разом в завданнями в зошиті надсилайте на мій   email: karantyndenysenko@gmail.com






Доброго вам дня, шановні п'ятикласники!
Ось завдання з англійської мови на тиждень( 21.04-24.04)

1Списуємо текст про Великодній кошик впр.1, с.179 , вставляючи в нього прийменники з верхньої рамки( вставлене підкреслюємо).

2.У впр.2 на с.179 задайте якомога більше запитань до поданих речень. Не забуваємо , що в питаннях перед підметом стоїть допоміжне дієслово, яке в свою чергу залежить від форми основного( смислового) дієслова в реченні.

3 У впр.3 на с.179 записуємо речення і ставимо подані в дужках дієслова в минулий простий час ( друга форма, частка to  не потрібна!).

4. У впр.4 на с.  160 запишіть невелику розповідь (5-7 речень) про те, як ви відсвяткували  будь-яке свято цього року.  Дієслова у вас будуть стояти в минулому простому часі( друга форма). Зразок подано, можете списати початок (з невеличкими змінами)  .

5. І остання вправа 5, с.180 - ви списуєте повністю цей невеличкий  кумедний текст про  забудькувату міс Елісон і вставляєте до нього слова, подані у верхній рамці  . НЕ забуваємо підкреслювати слова!І також не забуваємо записувати в словник незнайомі слова, що зустрілися вам у вправах. Фото словника також надсилаємо мені на пошту разом з виконаними завданнями:


 karantyndenysenko@gmail.com

Успіхів вам!

Доброго , шановні п'ятикласники та батьки!
Ось завдання  на цей передсвятковий  тиждень( 27.04-30.04)

Першу частину завдання ви вже отримали під час онлайн уроку -це  читання тексту з впр.2,с.180-181 про день Святого Валентина, після чого ви виконуєте впр.3.( хто з героїв...),
впр.4 списати речення та , ще раз поглянувши в текст, вставити необхідні прийменники   ( не забудьте підкреслити), та впр.6 вставити необхідне слово знову ж по тексту.


Друга частина - це  лексика з нового юніту `School Life`.Спишіть слова в рамці на с.184  в словник з перекладом та вивчіть, треба також вміти написати слова по пам'яті.
Для цього напишіть слова в зошит по пам'яті, не списуючи їх з словника! 

Ось і все, успіхів вам!




Доброго дня! Завдання на цей тиждень ( 4.05--8.05).
Ми  продовжуємо вивчення нової теми 'School Life`.

1.У впр.4,с.185 вставте дієслова з рамки в речення та запишіть.
2. А тепер вивчаємо граматику- General/ Special questions.
 

ЗАГАЛЬНЕ ПИТАННЯ (YES/NO QUESTION)

Загальне запитання починається з допоміжного дієслова, ставиться до всього речення і на нього можна  коротко відповісти «так» (Yes), чи «ні» (No).
auxiliаry (modаl) vеrb
допоміжне, або модальне дієслово
+subjеct
підмет
+prеdicatе
присудок
+оbjеct
додаток
+інші члени речення
Doyoueatmeatfor breakfast?
аuxіliаrysubjесtprееdіcatеоbjet


СПЕЦІАЛЬНЕ ПИТАННЯ (WH-QUESTIONS)

Якщо відповідаючи на поставлене питання вже ніяк не обійтися коротким «так» чи «ні», а потрібно повідомити більш конкретизовану інформацію, в такому випадку ми можемо говорити про спеціальне питання. 
Для постановки спеціального запитання треба почати з питального  слова, а далі  схема  така ж , як і в загальному типі. . 
Questiоn wоrds
питальне слово
+аuxiliаry (modаl) vеrb
допоміжне (модальне) дієслово
+subjеct
підмет
+prеdicаte
присудок
+objеct
додаток
+інші члени речення
Whenwill webuymeatfor dinner?
questiоn wordаuxiliаrysubjеctprеdicateоbject

3.А тепер потренуємося задавати питання. На с.186 є впр.5. Уважно вивчіть зразок, і до поданих речень запишіть запитання з відповідями(  галочка-стверджувальні, хрестик-заперечні).

4. Впр.7, с.186. Спишіть питання і дайте відповіді на них( лише на перше можна дати коротку відповідьYes/No)/
Решту завдань ми розглянемо на онлайн уроці.

Успіхів вам!



Доброго всім дня!
Цього тижня(12.05-15.05) ми з вами пишемо  контрольну з граматики.
Якщо хтось з поважної причини був відсутній на контрольній- вам обов'язково її виконати і надіслати її на мій емейл.
ось завдання до неї





Наступного тижня готуйтесь до контролю читання та аудіювання , а на останньому тижні в нас буде контроль монологічного мовлення .Для нього вам необхідно вивчити, або переказати уривок з будь якого тексту, який ми вивчали  другого семестра.




18.05-22.05
Це завдання на контроль читання



Виконані завдання надсилайте на мій емейл.
Також готуйтесь до контролю монологічного мовлення на наступному уроці.( Урок у 5-А відбудеться не в п'ятницю, а в середу27.05 о 10.00 !)

Для цього вивчіть, або перекажіть будь-який текст з опрацьованих нами у другому семестрі.( Це юніти 5-9).

7 комментариев: