Доброго дня , шановні шестикласники!
Ось завдання з англійської мови на перший тиждень карантину(16-20.03)
Зараз ми вивчаємо тему' Kyiv`, тому повторюємо назви визначних місць Києва на с.140 підручника. А щоб краще запам'ятати англійські назви цікавих місць Києва,перегляньте цей відеоролік
https://youtu.be/cb5gJdaQVAo
2.А тепер давайте поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети.Перегляньте це відео, підспівуйте разом з дітьми на відео- це допоможе вам навчитися аргументовано пояснити який предмет і чому вам подобається.https://www.youtube.com/watch?v=Ow_gbuqQC-k .Напишіть в зошит декілька речень про ваші улюблені шкільні предмети і поясніть чому вони вам подобаються.
Ми продовжуємо вивчення теми `School Life!` Але той десяток сторінок, що залишились до кінця підручника ми прибережемо для школи , а в нас є більш цікавий інтернет-ресурс, яким ми і скористаємося. Отже, переходимо за посиланням https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/school на сайт British Council . Там є дві інтерактивні гри;1. Check your vocabulary : matching( озвучуєте назви предметів на картинках, добираєте слова до визначень).2. Check your vocabulary : gap fill ( друкуєте відповідні англійські слова в речення)
Ось завдання з англійської мови на перший тиждень карантину(16-20.03)
Зараз ми вивчаємо тему' Kyiv`, тому повторюємо назви визначних місць Києва на с.140 підручника. А щоб краще запам'ятати англійські назви цікавих місць Києва,перегляньте цей відеоролік
https://youtu.be/cb5gJdaQVAo
Далі прочитайте текст 'A Trip around Kyiv', та виконайте впр.4,с.142 ( підберіть та напишіть речення).Потім прочитайте обидва тексти з впр.1,с.142 , та дайте відповіді на запитання по одному з них)
Зробіть граматичну вправу№5, с.145( вставте дієслово в правильну форму; не забудьте підкреслювати те, що вставляєте).
А тепер прочитайте текст про Будинок з Химерами(с.148,впр.5), попрацюйте з лексикою,виписавши нові слова в словник).Виконайте по тексту впр.5( задайте запитання до речень, поставивши діїслово have/has перед підметом.
Скріншоти виконаних завдань можна присилати на email : karantyndenysenko@gmail.com
Доброго всім дня!Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (30.03-05.04)
1.Спочатку випишіть вирази з впр.1,с.149 в словник з перекладом, та вивчіть їх .В цій же вправі підберіть до речень відповідні вирази і картинки.( бажано записати їх в зошит)
2.З цими ж виразами запишіть речення , вставивши їх у відповідні місця ( не забувайте підкреслювати вставлене) .
3. Спишіть перший, або третій діалог впр.3, с.150, вставивши туди якусь власну назву. Потім вивчить його і розкажіть батькам.
4. Попрацюйте з лексикою впр.4,с.150: запишіть в словник вирази з перекладом і виконайте лексичну вправу 2,с.152, вставляючи вирази з рамки і підкреслюючи вставлене.
5. Прочитайте листа Jane до Ann, і виконайте True/ False statements ( письмово).
6.У впр.6,с.154 напишіть про минуле літо, коли ви ніби-то відвідали Киів. Вставте назви місць в готовий шаблон і запишіть в зошит.
7. Прочитайте два діалоги впр.2, с.155, і по них виконайте впр.3, використовуючи інформацію з діалогів.
8. І щоб закінчити цей юніт, повторіть власні назви визначних Києва(с.140)
Не забувайте присилати скріншоти виконаних завдань на мій emai:karantyndenysenko@gmail.com
Доброго всім дня!
Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (06.04-10.04)
1.Ми починаємо вивчення останнього юніту нашого підручника під назвою `School life` Знайомимося з назвами шкільних предметів : на с.160 виписуємо слова в словник з перекладом і дивимося відео , що допоможе нам їх правильно вимовляти https://www.youtube.com/watch?v=7K_wn_58gh4
2.А тепер давайте поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети.Перегляньте це відео, підспівуйте разом з дітьми на відео- це допоможе вам навчитися аргументовано пояснити який предмет і чому вам подобається.https://www.youtube.com/watch?v=Ow_gbuqQC-k .Напишіть в зошит декілька речень про ваші улюблені шкільні предмети і поясніть чому вони вам подобаються.
3.З підручника на с.161 у впр2 є два діалоги ,запишіть їх в зошит і вивчіть
4.А тепер аудіювання- сприйняття мови на слух. Зайдіть на сайт British Council за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-videos/school-rules. Спершу подивись відео про шкільні правила ( зверни увагу на використання must -повинен, have to - змушений, зобов'язаний). Під відео є tapescript-текст до відео. Відкрий його і прочитай вголос батькам. також під відео знайдеш Game-гру( виконай завдання і надішли скріншот), і є Activities-завдання.відкрий їх і також виконай ( можеш відповіді писати в зошит).
Всі ваші відповіді надсилайте на мій emai:karantyndenysenko@gmail.
Доброго всім дня!
Ось завдання на цей карантинний тиждень(13.04-17.04).
Ми продовжуємо вивчення теми `School Life!` Але той десяток сторінок, що залишились до кінця підручника ми прибережемо для школи , а в нас є більш цікавий інтернет-ресурс, яким ми і скористаємося. Отже, переходимо за посиланням https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/school на сайт British Council . Там є дві інтерактивні гри;1. Check your vocabulary : matching( озвучуєте назви предметів на картинках, добираєте слова до визначень).2. Check your vocabulary : gap fill ( друкуєте відповідні англійські слова в речення)
3.А тепер аудіювання.( сприйняття мови на слух). Переглядаємо відео про престижні британські школи -boarding schools, де діти ( до речі , з різних країн) не лише навчаються, а й живуть https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/boarding-schools-uk-class. Послухайте і подивіться відео декілька разів , відкрийте tapescript під відео, читайте мовчки , або вголос ( більш ефективно) одночасно з промовцями. А потім коли все зрозуміло ( користуйтесь словником , звісно), то виконайте завдання під трьома стрілочками під відео (Check your...)- це також цікаві інтерактивні ігри.
Скріншоти виконаних завдань надсилайте на мій
emai:karantyndenysenko@gmail.
Доброго всім дня!
Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (21.04-24.04)
1.Першу частину завдання ви вже орримали на нашому онлайн уроці: вивчити назви визначних місць Києва , зображених на картинках у впр.1,с.140.Будьте готові показувати і називати їх на картинках.
Відповіді на тест надсилайте на мій е-мейл
Комментариев нет:
Отправить комментарий