6 клас

Доброго дня , шановні шестикласники!
Ось завдання з англійської мови на перший тиждень карантину(16-20.03)
Зараз ми вивчаємо тему' Kyiv`, тому повторюємо назви визначних місць Києва на с.140 підручника. А щоб краще запам'ятати англійські назви цікавих місць Києва,перегляньте цей відеоролік
https://youtu.be/cb5gJdaQVAo

Далі прочитайте текст  'A Trip around Kyiv', та виконайте впр.4,с.142 ( підберіть та напишіть речення).Потім прочитайте обидва тексти  з впр.1,с.142 , та дайте відповіді на запитання по одному з них)
Зробіть граматичну вправу№5, с.145( вставте дієслово в правильну форму; не забудьте підкреслювати те, що вставляєте).
А тепер прочитайте текст про Будинок з Химерами(с.148,впр.5), попрацюйте з лексикою,виписавши нові слова в словник).Виконайте по тексту впр.5( задайте запитання до речень, поставивши діїслово have/has перед підметом.
Скріншоти виконаних  завдань можна присилати на email : karantyndenysenko@gmail.com

     Доброго всім дня!Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (30.03-05.04)


1.Спочатку випишіть вирази з впр.1,с.149 в словник з перекладом, та вивчіть їх .В цій же вправі підберіть до речень відповідні вирази і картинки.( бажано записати їх в зошит)


2.З цими ж виразами запишіть речення , вставивши їх у відповідні місця ( не забувайте підкреслювати вставлене) . 


     3. Спишіть перший, або третій діалог впр.3, с.150, вставивши туди якусь власну назву. Потім вивчить його і розкажіть батькам.


4. Попрацюйте з лексикою впр.4,с.150: запишіть в словник вирази з перекладом і виконайте лексичну вправу 2,с.152, вставляючи вирази з рамки і підкреслюючи вставлене.


    5. Прочитайте листа Jane до  Ann, і виконайте True/ False statements                 ( письмово).


   6.У впр.6,с.154 напишіть про минуле літо, коли ви ніби-то відвідали Киів. Вставте назви місць в готовий шаблон і запишіть в зошит.


7. Прочитайте два діалоги впр.2, с.155, і по них виконайте впр.3, використовуючи інформацію з діалогів.

8. І  щоб закінчити цей юніт,  повторіть  власні назви визначних Києва(с.140)   

Не забувайте присилати  скріншоти виконаних завдань на мій emai:karantyndenysenko@gmail.com


Доброго всім дня!

Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (06.04-10.04)

1.Ми починаємо вивчення останнього юніту нашого підручника під назвою `School life` Знайомимося з назвами шкільних предметів : на с.160  виписуємо слова в словник з перекладом і дивимося відео , що допоможе нам їх правильно вимовляти  https://www.youtube.com/watch?v=7K_wn_58gh4

2.А тепер давайте поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети.Перегляньте це  відео, підспівуйте разом з дітьми на відео- це допоможе вам навчитися аргументовано пояснити який предмет і чому вам подобається.https://www.youtube.com/watch?v=Ow_gbuqQC-k .Напишіть  в зошит декілька речень про ваші улюблені шкільні предмети і поясніть чому вони вам подобаються.
3.З підручника на с.161 у впр2 є два діалоги  ,запишіть їх в зошит і вивчіть

4.А тепер аудіювання- сприйняття мови на  слух. Зайдіть на сайт British Council за цим посиланням https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-videos/school-rules.  Спершу подивись відео про шкільні правила ( зверни увагу на використання must -повинен, have to - змушений, зобов'язаний). Під відео є tapescript-текст до відео. Відкрий його і прочитай вголос батькам. також під відео знайдеш Game-гру( виконай завдання і надішли скріншот), і є Activities-завдання.відкрий їх і також виконай ( можеш відповіді писати в зошит).

Всі ваші відповіді надсилайте на мій emai:karantyndenysenko@gmail.



Доброго всім дня! 

Ось завдання на цей карантинний тиждень(13.04-17.04).

 Ми продовжуємо вивчення теми `School Life!` Але той десяток сторінок, що залишились до кінця підручника ми прибережемо для школи , а в нас є більш цікавий інтернет-ресурс, яким ми і скористаємося. Отже, переходимо за посиланням   https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/school   на сайт British Council . Там є дві інтерактивні гри;1. Check  your vocabulary : matching( озвучуєте назви предметів на картинках,  добираєте слова до визначень).2. Check  your vocabulary : gap fill ( друкуєте відповідні  англійські слова в речення)
3.А тепер аудіювання.( сприйняття мови на слух). Переглядаємо відео про престижні британські школи -boarding schools, де діти ( до речі , з різних країн) не лише навчаються, а й живуть  https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/boarding-schools-uk-class.  Послухайте  і подивіться відео декілька разів , відкрийте tapescript під відео, читайте мовчки , або вголос ( більш ефективно) одночасно з промовцями. А потім коли все зрозуміло ( користуйтесь словником , звісно), то виконайте завдання під трьома стрілочками під відео (Check your...)- це також цікаві інтерактивні ігри. 

Скріншоти виконаних завдань надсилайте на мій 

 emai:karantyndenysenko@gmail.




 Доброго всім дня!

Ось завдання з англійської мови на цей тиждень (21.04-24.04)


1.Першу частину завдання ви вже орримали на нашому онлайн уроці: вивчити назви визначних місць Києва  , зображених на картинках у впр.1,с.140.Будьте готові показувати і називати їх на картинках.
2.Друге завдання -виконайте тест 




Відповіді на тест надсилайте на мій е-мейл

Доброго всім дня!Ось завдання з англійської мови на цей  короткий передсвятковий тиждень  (27.04-30.04)

Ми продовжуємо тему'School Life`.

1. В підручнику читаємо емейл у впр.3, с. 161. По ньому виконуємо впр.4( true\false statements). НЕ забуваємо неправильні твердження виправляти і записувати як правильно.

2. Пишемо в зошит схожий емейл  про свій улюблений  шкільний день, використовуючи впр.3 як шаблон.

3.А тепер виконуємо дві лексико- граматичні вправи: впр.5,с.162 ( вставте дієслова в Present Simple- перша форма) , та впр. 6, с. 162 -спишіть текст , вставляючи подані  в рамці слова .

Другу частину завдань на цей тиждень ми виконаємо на нашому онлайн уроці.

Не забувайте надсилати опрацьовані вправи на мій емейл.


 Доброго всім дня!Завдання з англійської мови на тиждень (04.5-08.05).

На нашому онлайн уроці цього тижня ми з вами виконували усно впр.1,с.163. 

1. А тепер оберіть будь-який день тижня в цій схемі і напишіть за зразком  які предмети мабть діти в цей день.А потім напишіть про себе : які предмети маєте ви в цей день. При цьому у вас зміниться форма дієслова have


2.На с.164 у впр.2 за зрвазком першого діалога напишіть ще три , використовуючи подані шаблони про те, які предмети люблять\ не люблять діти і чому.У впр.3 ,с.165 напишіть хто з цих дітей говорить ці слова


3.У впр.4,с.165 прочитайте діалоги і складіть один подібний про свій улюблений предмет в школі. запишіть в зошит.

4.І впр.5,с.166 спишіть цей емейл в зошит вставляючи потрібні слова з wordbox , що вверху. Вставлені слова підкреслюємо.

5. Тести, які ми почали робити на онлайн уроці  продовжимо на наступному  уроці

Це все,чекаю ваших виконаних робіт.


Доброго дня всім.Цього тижня (12.05-15.05) в нас на уроці буде проводитися контрольна робота з письма.





Наступного тижня буде контроль аудіювання та читання 

А на останньому тижні в нас буде контроль монологічного мовлення.Для цього вам необхідно вивчити уривок, або переказати будь-який  текст з опрацьованих нами у другому семестрі.


18.05-22.05

Доброго всім дня. Ось завдання на контроль читання. Виконайте самостійно і надішліть на мій емейл


 

На останньому уроці цього навчального року в нас буде контроль монологічного мовлення. Для цього ви вчите, або переказуєте будь-який текст з опрацьованих нами у другому семестрі. Обсяг- 7-9 речень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий